bb.

årets big brother är ju inte klokt, FYRA personer har redan lämnat huset frivilligt, EN förlovning redan?!?! bitches and pimps hahaha nej jag är fast. det värsta är att jag inte vet varför jag sitter som fastklistrad i soffan när det börjar. jag vill helt enkelt titta men jag blir ju så trött dagen efter för det sänds så sent, jag är inte som alla andra med beslutsångest, de säger att det är värdelöst och ett provokation mot svenska folket men ändå sitter de där och tittar. jag har bara en sak att säga till er "SLUTA TITTA DÅ FÖR F*N". jag är ju småbarnsförälder, jag orkar inte hur mycket som helst hahaha jag är en mes :D:D


"to do"-list:
- gå ner i vikt
- göra en till tatuering
- åka utomlands
- vill vara en bra mamma för Saga
-
tjäna mycket pengar
- bli bättre på att hålla ordning och reda hemma
- gifta mig med Jocke
- jobba på mina sämre sidor.
- ge mamma en stor kram nästa gång jag träffar henne.

and the list goes on....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0