Step Up !

igår fick Frida (min mellersta lillasyster) mig att bli sugen på "Step Up" filmerna så nu sitter jag fastklistrad framför första filmen. Har ju sett ettan och tvåan men igår kväll såg jag trean.. personligen tycker jag bäst om tvåan "Step Up 2 the streets".


   


till middag idag blir potatismos och delikatessköttbullar, enkelt men gott. längtar efter att min man ska komma hem från jobbet nu, blir ensamt om dagarna när han jobbar och jag är mammaledig. Saga har ju redan ätit, pasta med grönsaker och till efterrätt blev det banan/päron puré. Hon var inte så intresserad av maten idag men efterätten är ju alltid speciellt även för henne.

 

nu är det bäst jag lägger mitt fokus på min lilla ängel som sitter bredvid och börjar bli riktigt tjurig.

puss och hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0