sömn.


Det är något som saknas i vårt liv för tillfället, riktig ordentlig utvilande sömn. Inatt vaknade Saga vid 03.00 och inte nog med det var hon pigg som en lärka och ville inte somna om. Därefter höll hon igång i stort sett till jag gav upp vid 09.30 usch säger jag bara, dunkar i huvudet och förkylda är vi båda två :(

Måndagar är inget kul, har aldrig tyckt om måndagar.. är väl inte roligt med det ? näää.



I november 2010 gifte sig en utav mina bästa kompisar, en barndoms kompis Lina. Nu i Juli gifter sig Alexandra, också en utav mina bästa vänner (och jag har inte många, de växer inte på träd) och ingen av dem har velat ha mig som brudtärna. Det gör mig absolut ingenting för det är deras bröllop, deras dag och den ska vara precis som de vill ha det. Men jag undrar om jag någonsin kommer att någons absoluta bästa kompis som det inte finns någon tvekan om att jag skulle bli vald?! Jag tror mina chanser att bli brudtärna är förbrukade hihi kanske om någon av mina tre systrar gifter sig.. vem vet?












 
Jag ringde precis min mamma för att se om hon vill vara barnvakt
idag, håller tummarna för jag behöver en ledig dag.. verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0