min dotter.

Min dotter är det bästa som har hänt mig, finns inget bättre i hela världen. Men när folk som inte har barn frågar hur det är att ha blivit mamma låter det nog bara som att allt är kaos utan dess like. När någon frågar är det som om allt negativt vill ta plats i rampljuset och dra ner allt det positiva, fruktansvärt lätt att sitta och rabbla upp allt som är jobbigt såsom gnäll, skrik, bajs, mat, spya, ryggont, trötthet, svaghet... allt och ingenting i stort sett. Men att tala om lyckan är lätt att glömma. Jag älskar det. Jag är mamma. Jag har ett barn som jag ska ta hand om. Hon som är så fin, gjorde väldigt ont att få henne men är också det bästa jag har gjort någonsin, inget kommer i närheten. Det är så svårt att förstå sig på kärleken till sitt barn, innan man får barn visste man inte att man kunde älska som nu, nu har jag den sortens kärlek och den är till min flicka. Min dotter. Min ögonsten. Mitt allt. All de mysiga stunderna när hon är precis nyvaken & tittar upp på mig med sitt härliga nyvakna ansikte & ger det största leende hon kan hitta gömt därinne, när hon är lite småtrött men inte gnällig & sitter i mitt knä och bara myser kanske tom somnar efter en stund... I LOVE IT ;);)

SAGA LENA LILLEMOR ALFREDSSON
Jag älskar dig.
Glöm aldrig att mamma älskar dig.
PUSS!


















<3


Kommentarer
Postat av: M

va fiint!

PUSS <3

2011-01-18 @ 10:46:53
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0