fredag.

idag är det utgång som gäller med Alexandra & Nana, det var längesen nu som jag var ute, senast var 9 Oktober. Vi har tydligen fått biljetter till jnytts releasefest på Harrys.. Alexandras morbror äger jnytt :D:D

Min man har åkt till jobbet och min flicka sover ännu, eller aa hon vaknade ju vid 04.15 då hon fick mat men vägrade somna så det var bara att gå upp :( men hon somnade om till slut så har både duschat, plattat håret och hunnit sminka mig lite med, det är aldrig fel med lite egentid. Måste snart gå ut med "the dogs" också, väcka Saga, klä på Saga och sedan ge sig i väg till Alexandra. Vi ska nämligen till öppna förskolan idag vid runt 09.30 kan vara trevligt nu när våra flickor inte är bebisar som sover hela tiden ;)

Saga i min mage.
Ibland saknar man magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0