förkyld.

Jag hämtade Saga hos min mamma idag för hon sov där inatt. Det var skönt att få vara barnledig en natt men kanske skulle det ha behövts en natt till för idag känner jag mig tröttare än igår men det är nog bara för att jag faktiskt fick sova inatt och att jag är förkyld. saga är också förkyld, det bubblar och rinner från hnnes lilla näsa.

Just nu är jag hemma hos Alexandra, umgås lite, dricka kaffe och tjöta, det är skönt att bara vara vissa dagar. Hon är och hämtar Liam (hennes 4-åriga son) från dagis nu, så min flicka Saga och hennes flicka Lova (hon föddes 10 dagar efter Saga) ligger här på golvet och sprattlar.

gud så trött och seg jag är, blir nog ingen träning idag heller :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0