...

... Vaknade idag av att Jocke (min sambo) hade försovit sig till jobbet, han börjar jobba
 07.00 men vaknade istället 07.00 och det är väl lätt hänt, inte hela världen.



Om cirka en halvtimma, timma, ska jag ringa & väcka min mamma för hon ska följa med på
babysimmet & bada med Saga eftersom jag har "röda veckan". Funderar på om jag
ska promenera upp till Olssons (vid Monkeytown och Erikshjälpen) och kolla vad de har att erbjuda. Jag köpte en helt oanvänd baddräkt till Saga på secondhand igår för 5 kronor men den var ju självklart för liten så måste hitta en ny innan babysimmet börjar 12.10.


Igår hade jag en heldag med min gamla barndomskompis Johanna Stamfjord. Hon bor och jobbar i Barcelona och är bara hemma 1-2 ggr om året, kanske inte ens det ibland, den här gången var hon hemma i 4 dagar. Vi åt frukost tillsammans, var på stan i olika affärer, fikade, var i två seconhand butiker & sedan åt vi middag ihop vilket blev kyckling, keso och sallad. Det var riktigt trevligt och så förbannat längesen vi gjorde något sånt ihop, borde ske allt oftare och vi bestämde att jag någon gång framåt ska komma till henne i Barcelona och hälsa på. Det gör jag så gärna så :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0