babysim.

änligen var bloggen igång igen, tur man har en lillasyster som vet vad hon gör :) nu heter bloggen johannaalfredsson.blogg.se för johannagustavsson var upptaget, min pojkvän och min dotter heter ju det i efternamn och det är väl meningen att jag ska heta det med så småningom. Förlovad är man och en dotter har man fått under en kort period av nästan två år. min dotter. kärleken i mitt liv. Saga Alfredssondet finaste jag vet.

babysim.
idag var första dagen för babysim med min dotter Saga, och som jag redan visste innan så trivdes hon som fisken i vattnet :) hon sprattlade med sina små ben och fötter, hon plaskade med händerna upp och ner så det skvätte i både mitt och hennes ansikte. Malin (min lillasyster) var med idag och fotograferade så självklart kommer det att finnas här under också.





     

hon är alldeles för vacker, är hon verkligen min flicka? <3

Kommentarer
Postat av: M

Fiiint :D

älskar dig <3

2011-01-13 @ 14:51:05
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: michaela

¨fina är ni <3

2011-01-13 @ 18:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0