monday bloody monday

Varför är måndagar så jäkla tråkiga? Det spelar oftast ingen roll vad man ska göra det är bara en ångestladdad dag :( Det spelar ingen roll att man inte har fasta tider att passa eller om man ska jobba eller inte, måndagar är inte min grej.
Det verkar som att många tar avstånd från Big Brother, typ att de tycker det är ett sexhus, alkoliserade personer, sex och fylla helt enkelt men ändå sitter så många ner och tittar på det. Är inte det lite dubbelmoral?

Deltagarna 2011:




Översta radenTobias Holm, Sanna Kamau, Niklas Frantassiev, Rodney Da Silva, Katerina Kazelis, Jessica Karlen, Sara Jönnson, Rickard Andersson.
Nedersta raden
: Cilla Domstad, Annie Almen, Martin Granetoft, Sanna Redsäter, Christian Lundgren, Simon Danielsson, Ebba Berglund, Peter Orrmyr.

Vad tror ni om det? Kan det bli en stor röra av intriger? Det återstår att se :D

Kommentarer
Postat av: michaela

haha mamma tittade på det igår, men jag såg bara sanna kamaus uppvisning eller vad man ska säga. tycker du ska heja på henne HAHA ! eller inte :) hihi <3

2011-02-21 @ 09:08:44
Postat av: storasyster

jag hejar inte på Sanna :D Peter och Simon :)

2011-02-22 @ 10:30:51
URL: http://johannaalfredsson.blogg.se/
Postat av: storasyster

misstag av mig :S Hon heter inte Sanna, hon heter Sonia Kamau.. en liten rättning.

2011-02-23 @ 10:51:55
URL: http://johannaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0