ännu en fredag.

då var det dags för helg igen :) alltid lika skönt men helgen går alltid lika fort, undrar varför det är så? Det är ju likadant med sommaren, den härliga och sköna svenska sommaren. Det är ju i stort sett bara tre månader sommar i Sverige, våren är härlig, varm och skön men det är ju inte sommar. Jag har aldrig varit mycket för värme och att ligga i solen och pressa men nu på "äldre" dar så har jag börjat förstå varför det finns människor som blir deprimerade under höst och vintertid. Det är mörkt, kallt, halt och allmänt jävligt. Det är inte det att jag inte tycker det är mysigt att tända ljus, åka pulka med barnen, julafton men det blir för mycket av det goda. För mig skulle det räcka med en månad av snö, skoj och bus men sedan är det nog. Man kan ju inte alltid få som man vill, det är ju en sak som är säker, vi får längta efter sommaren och se fram emot glass på piren, fötterna i vattnet, barfota i gräset, se Saga ta sina första steg, Öland, Bröllop, 1-årsdag, 2-årsdag med mera.. härliga längtan efter allt.


      


Imorgon ska jag och Saga åka till Smålandsstenar och hälsa på familjen Movallius, det ska bli väldigt trevligt att träffa barnen, Micke och Anna.. det var alldeles för längesen. Man har ju två helt olika liv och vi bor tio mil ifrån varann så det är svårt att passa in ibland men nu har vi fått tummen ur och ska åka. Nästa gång får jag dra med mig min fina man med så de kan få träffas, tror att Jocke och Micke skulle trivas i varandras sällskap :)



Måste bara lägga in också att jag saknar mina systrar, Malin & Michaela. Nu var det längesen vi hittade på något tillsammans, blir ju inte att vi träffas så ofta och det tycker jag är synd. Har någon tips på vad man kan hitta på med två underbara töser utan att det behöver kosta multum med pengar men ändå är skoj? 


Kommentarer
Postat av: michaela

saknar dig med! tycker att vi borde ses väldigt väldigt snart! <3

2011-02-18 @ 12:49:03
Postat av: M

<3 Hitta på något kul skall vi göra!

2011-02-24 @ 13:46:36
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0